Play / Download Cee Lo Green - "F U" (OFFICIAL VIDEO)
1, 310, 644 views

 5, 274 Likes    0 Dislikes

CeeLo Green

CeeLo Green

Published on 12 years ago





"F U" is taken from Cee Lo Green's new album The Lady Killer, out out.

New Christmas album 'CeeLo's Magic Moment' available now! http://smarturl.it/magicmoment

Watch Cee Lo's hottest music videos here:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLjdAkdOUdpeVPzQxfPYH9EfOjlWD-04XW

Official website: http://www.ceelogreen.com
Facebook: http://www.facebook.com/ceelogreen
Twitter: http://twitter.com/CeeLoGreen
Subscribe: http://www.youtube.com/ceelogreen


Eduard Peeter Lemming Eduard Peeter Lemming . 2 months ago
This is a good melody and song
Oluwatoyin Jolaoso Oluwatoyin Jolaoso . 2 months ago
Bruno mars wrote this song.
Gerrard Pauzy Gerrard Pauzy . 3 months ago
1st video: f**k you
2nd video: forget you
3rd video: F U
Leaf Leaf . 4 months ago
i knew it existed
shinra358 shinra358 . 10 months ago
wtf is this shit 🤣
On Tracks On Tracks . 12 months ago
F U TOO wtf
Brady The Great Brady The Great . 1 year ago
I’ve always wondered how Young CeeLo’s parents went to a restaurant with such strong language, plus him dropping the F-bomb more than once.
Jermaia Dukes Jermaia Dukes . 1 year ago
Fuck You
Brandon Schultz Brandon Schultz . 2 years ago
I love this shit
Dragonsamurai Dragonsamurai . 2 years ago
I like how the mother smacks Ceelo for saying a pseudo swear while the dad gives no fucks.
Alexander Alexander . 2 years ago
This was the version i was looking for it was on my cable boxes vod many years ago and could not find it again thought i was crazy
CDur𝟖𝟐𝟐𝟖𝟑 CDur𝟖𝟐𝟐𝟖𝟑 . 2 years ago
this is the British version
蒼海藤沢 蒼海藤沢 . 2 years ago
FU.... JOHN CENA!!
Jorge Mcgee Jorge Mcgee . 2 years ago
i had no idea this version existed i thought there was only 2
sean sean . 3 years ago
i ate a baby yesterday and it was really gooooooooooooooooood its what i dooooooooooooo
Shadow Banned News Shadow Banned News . 3 years ago
❤️✊🏾✌🏾
#AAIPD.NAME
http://www.aaipd.name/DemoCraps.html
Susan Harvey Susan Harvey . 3 years ago
Too funny
Tim H. Tim H. . 4 years ago
I Didn't Knew this Version,is it a secret one?
Nicholas Moreland Nicholas Moreland . 4 years ago
Nice video.not many views(?)2018
Keyne Couzigou Keyne Couzigou . 4 years ago
In which movie is this music please ?
pleb.x_ pleb.x_ . 4 years ago
I thought it said forget youu
Dontae Hernandez Dontae Hernandez . 4 years ago
Haha I can not understand you hehe this is soooooooooooooooooooooooo funny




FU N BECAUSE I AM NOT HAVING FUN I CAN NOT UNDERSTAND YOU NO FUN
SuperUmizoomiFanAlt SuperUmizoomiFanAlt . 4 years ago
I remember when Hot 89.9 had this version of this song since October 2010!!! :)
NO MONEY HERE YOUTUBE NO MONEY HERE YOUTUBE . 5 years ago
GREAT VIDEO I LIKE THIS SONG
Airplanes Airplanes . 5 years ago
2018?
Kiri Gergő Kiri Gergő . 5 years ago
This 7 years old music!
Little Comic Little Comic . 5 years ago
https://youtu.be/0wI7dw_34cY
BrownEyed Kristy BrownEyed Kristy . 5 years ago
good luck on your phone number and you know that you are so good
f_sarazin f_sarazin . 5 years ago
What's your favorite version?
1. Fuck You
2. F U
3. Forget You
james beal james beal . 5 years ago
Yo C-LO,
Write some new lyrics,
I got a great idea!

Remix, " Fuck Trump "

Do it!

Be the voice of America and denounce this immature clown!
PRINCEZZ_HEAVEN PRINCEZZ_CASH PRINCEZZ_HEAVEN PRINCEZZ_CASH . 5 years ago
she did to much
Mr. Goldbar Mr. Goldbar . 5 years ago
CENSORSHIP SHOULD BE ILLEGAL!
TolBoi TolBoi . 5 years ago
HOW MANY DIFFERENT VERSIONS OF THIS ARE THERE?
Cyntax Cyntax . 5 years ago
Fuck You - NOT age appropriate,for older audiences only,Original
Forget You - Clean version for radio and good for some ages
F U - Partial kinda clean version,but can be close to knowing the real word (Fuck you)
Antony Drossos Antony Drossos . 5 years ago
Great talent, horrible human being
Future Girl Future Girl . 5 years ago
It's the F*** you video bit F U is playing over it.
Jakelene Barbara Jakelene Barbara . 5 years ago
Essa musica e dos caralhos!!!! adoro....
GamingWithQue YT GamingWithQue YT . 6 years ago
What kind of XBOX? XBOX ONE or 360
Kennys Boat Kennys Boat . 6 years ago
idocrcy confirmed
AmericanHorrorStory PrettyLittleLiars AmericanHorrorStory PrettyLittleLiars . 6 years ago
I used to thing it was forget you😂I was like 8 tho
BILDBLOX BILDBLOX . 6 years ago
Jesus Christ first it was fuck you aka the best one
The it was forget you aka crappy still
Now it's f u Jesus Christ this is the worst
notcrab2 notcrab2 . 6 years ago
Can we just all agree that the "Forget You" version is much superior to the other two versions?
Jackalope cideR Jackalope cideR . 6 years ago
Now I know why I got dirty looks when I listened to this.How did I not notice Cee Lo was saying F U?!?!
lilkinggame9 belton lilkinggame9 belton . 6 years ago
Love this song when I was 4
EvoLifeSword EvoLifeSword . 6 years ago
I've seen three version, the first one with full screen no black bars.
Second one was Forget you with black bars on the side, maybe around 5pixels in width.
now this shit, the fuck, who edited this fucking crap?
Not Your Average Grandma Minnie Not Your Average Grandma Minnie . 6 years ago
I like this version better
Cesar Cadabra Cesar Cadabra . 6 years ago
They censored fuck but not "OH SHIT SHE'S A GOLD DIGGER"
androidWG androidWG . 6 years ago
I still think Forget You is better then this.
Ellie Swaby Ellie Swaby . 6 years ago
I like forget you.. the others are rude.
Molly likisone Molly likisone . 6 years ago
f u.love it lol











Copyright © 2022 iROKING. All Rights Reserved
Made with by RegiTech